ZZJZ: Devedeset godina brige o zdravlju stanovništva Pčinjskog okruga

Zavod za javno zdravlje (ZZJZ) u Vranju proslavio je u petak devedeset godina postojanja i rada na području Pčinjskog okruga.

V.d. direktorka Svetlana Stojanović izjavila je na svečanoj akademiji da je "zahvaljujući jačanju kadrovskih resursa i nabavci savremene opreme za rad, ZZJZ je "jedna od vodećih zdravstvenih ustanova u okrugu i šire".

- U našoj ustanovi ubrzano se razvija informacioni sistem i automatska obrada podataka - rekla je Stojanovićeva.

ZZJZ je sledbenik Doma narodnog zdravlja, koji je u Vranju osnovan 1928. godine.

Gradonačelnik Vranja Slobodan Milenković izjavio je na svečanosti ZZJZ da ustanova "nije samo preventiva" u očuvanju zdravlja stanovništva, već da su u godinama postojanja "otvorene nove službe dijagnostike i higijene, kao i socijalne medicine, veoma bitnih na planu unapređenja zdravlja stanovništva".

- U rukovodstvu grada imaćete oslonac, potpuno razumevanje i neophodnu pomoć.

U skladu sa dostupnim sredstvima nastojaćemo da rad ove značajne institucije podržimo u svakom pogledu, pa i finansijski.

Nadam da ćemo imati pouzdanog partnera u mnogim izazovima koji su pred nama - rekao je Milenković.

V.d. direktorka ZZJZ uručila je zahvalnicu gradu Vranju za dugogodišnju usprešnu saradnju na pružanju pomoći i ostvarivanju zdravstvene zaštite u razvoju ustanove.

Zahvalnice su primili pojedinci i lokalne institucije koje sarađuju sa Zavodom.

O ZAVODU

Zavod za javno zdravlje Vranje svoje poslovanje podređuje zahtevima svojih korisnika usluga i svojih osnivača, piše na sajtu ustanove.

- Sve svoje aktivnosti usmerava ka kvalitetu svojih usluga, koje moraju biti uvek ravne i bar u jednom elementu ispred konkurencije. Svojim razvojem ZZJZ obezbeđuje viši kvalitet života zaposlenih i zadovoljava sve zahteve društva. Delatnosti i resursi moraju obezbediti zadovoljstvo korisnika, profit, ekološku i zakonsku komponentu usluge. Sa svojim dobavljačima i podugovaračima razvijamo stručne i partnerske, dugoročne odnose. Sve naše procese prati neprekidno poboljšanje. Dugoročni cilj je da budemo vodeći pružalac usluga u našim oblastima delatnosti. Za sprovođenje ove politike odgovorno je rukovodstvo i svi zaposleni u Zavodu - navodi se.

Zavod za javno zdravlje Vranje mnogo puta do sada podvrdio je kvalitet usluga koje pruža, a sistem kvaliteta usaglašen je sa visokim i strogim zahtevima standarda ISO/IEC 17025:2006 i ISO 9001:2015.

Najnovije vesti