Vranjski gimnazijalci treći na nacionalnom takmičenju u brendiranju

Emilija Milenković, Staša Aleksić, Milica Vorkapić i Đorđe Stojanović, učenici treće i četvrte godine Gimnazije Bora Stanković u Vranju, razreda osvojili su treće mesto na "High School Case Competition-u" pod pokroviteljstvom Fakulteta organizacionih nauka (FON) u Beogradu.

Cilj takmičenja bio je da se na osnovu date "studije slučaja" napravi kampanja o određenom brendu, a ovogodišnji zadatak je bio društveno odgovorna marketing kampanja o ToTo keksu.

- Kako je ciljna grupa bila Gen Z, kojoj naši učenici i pripadaju, veoma uspešno su uspeli da izađu na kraj sa zadatim izazovom.

Koristeći svoje veštine u pravljenju prezentacija i javnom nastupu, a povrh svega svoju kreativnost, motivisani izuzetno zahtevnim zadatkom, uspeli su da više nego zadovoljavajuće odgovore istom.

Uradili su upravo ono što i naziv njihovog tima poručuje, pogodili su "pravo u metu" - navode iz gimnazije.

Uspeh je utoliko veći ako se zna da je ostvaren u konkurenciji 87 timova iz Srbije.

Najnovije vesti