Gradska uprava Vranja nastaviće sa edukacijama i unapređenjem stručnih znanja i veština, odnosno unapređenjem usluga i usavršavanjem u svim oblastima koje utiču na bolje funkcionisanje Gradske uprave, izjavio je u četvrtak načelnik Dušan Aritonović.
- Poslovna i profesionalna komunikacija utiču na ugled Gradske uprave kao javnog servisa i bitno određuju stav i mišljenje građana u čijoj smo službi.
Težimo ka tome da jačamo odnos poverenja sa korisnicima naših usluga i zato ćemo i ubuduće rado biti deo ovakvih aktivnosti koje profesionalne kompetencije i kvalitet pruženih usluga građanima stavljaju na viši nivo - istakao je prvi čovek Gradske uprave u Vranju govoreći učesnicima obuke za službenike Gradske uprave na temu unapređenja komunikacionih veština koji je održan u zgradi Načelstva Pčinjskog okruga u Vranju.
Aritonović je podsetio na značaj komunikacionih veština, kako u svakodnevnom životu tako i u poslovnoj komunikaciji, naročito kada je reč o radu organa javne uprave i komunikaciji koju ostvaruju službenici i naši građani.
- U tom smislu u poslednje vreme doneti su brojni podzakonski i opšti akti, a Gradska uprava je usvojila i Kodeks profesionalne etike službenika i nameštenika - dodao je Arinović.
Predavač na obuci bila je Nataša Ristić, a prisustvovala je i predstavnica SKGO Marija Lukić.
Ovaj projekat sprovodi Stalna konferencija gradova i opština (SKGO), uz finansijsku podršku nemačke razvojne saradnje u okviru GIZ projekta "Podrška reformi javne uprave u Republici Srbiji".