Sava osiguranje: Blagovremeno ispunjenje obaveza prema osiguranicima

S ciljem sprečavanja širenja infekcije izazvanom virusom Korona COVID-19, brinući o zdravlju klijenta i zaposlenih kompanija Sava neživotno osiguranje donela je odluku o skraćenom radnom vremenu svih poslovnih jedinica (ekspozitura i šaltera) na teritoriji Republike Srbije, za sve vreme trajanja vanrednog stanja.

- Radno vreme svih poslovnih jedinica za vreme vanrednog stanja je od 8.30 do 13 časova.

Skraćenje radnog vremena neće imati uticaj na odvijanje redovnih poslovnih procesa, kao ni obaveza kompanije prema osiguranicima i drugim poslovnim partnerima.

U cilju zaštite zdravlja preporučeno je da se fizička komunikacija smanji na neophodnu meru, te da se komunikacija u narednom periodu odvija elektronskim i telefonskim putem.

Zaposleni Sava neživotnog osiguranja su na raspolaganju preko mejla i telefona, te će u najkraćem roku odgovoriti na sve zahteve klijenata - navodi se u saopštenju.

Ukoliko je potrebno da prijavite štetu najjednostavnije je, poručuju iz "Save", da klijenti to urade elektronskim putem.

Sva potrebna dokumentacija i obrasci za prijavu šteta mogu se preuzeti sa linka https://www.sava-osiguranje.rs/sr-rs/prijava-stete/

Za prijavu štete potrebno je poslati popunjene obrasce na email [email protected]

Nakon prijema popunjene prijave štete, zaposleni Sava osiguranja će kontaktirati klijenta.

Informacije u vezi sa prijavljenom štetom, najbrže se mogu dobiti preko telefonskih brojeva: 066 80 26 032, 066 80 26 033.

Za sve potrebne odgovore i informacije u vezi produženja polise osiguranja ili zaključenja novog osiguranja na raspolaganju su konsultanti za osiguranja preko sledećih brojeva telefona: 063 11 34 801, 069 86 12 280, 063 28 51 63.

Sve obaveze prema osiguranicima i drugim poslovnim partnerima biće blagovremeno ispunjene - poručuju iz "Sava neživotnog osiguranja".

Najnovije vesti