Ombudsmanka Mitić: Najveći broj pritužbi na rad inspekcijskih službi

Ombudsmanka Maja Mitić izjavila je da se građani Vranja najčešće žale kancelariji na čijem je čelu "zbog postupanja inspekcijskih službi, odluka u komunalnoj oblasti, na rad javnih preduzeća, i to mnogo više nego na rad Gradske uprave".

- To je pravilo od 2010. godine, otkad u Vranju postoji Zaštitinik građana, da je mnogo više pritužbi na rad javnih preduzeća, nego organa Gradske uprave.

U tim pritužbama na rad i postupanje javnih službi prednjači JP Novi dom, gde postoje problemi u vezi sa grejanjem, odnosno isključenjem korisnika sa mreže gradske toplane.

Postoji veliki broj pritužbi koje građani upućuju našoj kancelariji, a za koje mi nismo nadležni, pa zato pokušavamo da im objasnimo koji su okviri naših ingerencija - rekla je Mitićeva, gostujući u programu TV Vranjska plus.

Ona je dodala da je u 2017. godini broj pritužbi građana na rad lokalnih organa vlasti bio oko 1.000, što je konstatovala, "manje u odnosu na ranije godine".

Mitićeva je kazala da se taj podatak "može tumačiti dvojako".

- Ili su građani Vranja zadovoljniji radom Gradske uprave, lokalnih javnih preduzeća i ustanova, u vezi sa čijim radom je po pritužbama zadužen Zaštitinik građana, ili su neki njihovi problemi rešeni na tom nivou, i oni su dalje počeli da se obraćaju nekim drugim institucijama.

U suštini, najbolje bi bilo za našu državu, Grad Vranje, pa i opštinu Vranjska Banja da ima što manje pritužbi našoj kancelariji - kazala je Mitićeva.

Najnovije vesti