Inspektori ne dozvoljavaju jeftiniji prevoz do Beograda preko Bla-bla aplikacije

Inspektori Tržišne inspekcije iz susednih gradova kontrolisali su i sprečili prevoz putnika iz Vranja ka Beogradu preko aplikacije Bla–bla, koja se koristi od mlađe populacije, pre svega zbog niže cene u odnosu na redovne autobuske karte, piše Danas.

Jedna osoba iz Vranja koja se našla na udaru kontrole ispričala je dopisniku ovog lista da nije bilo kazni, ali da inspektori "nisu dozvoljavali da se prevoze putnici".

"Ne znam odakle su se pojavili i po čijoj prijavi, ali očigledno da neko prati aplikaciju preko koje mi koristimo mogućnost da po nižim cenama prevozimo putničkim automobilima putnike do Beograda, ali i Niša", rekao je ovaj čovek.

Aplikaciju Bla–bla koriste mahom mlađi Vranjanci, u prvom redu studenti i radnici koji odlaze na rad van juga Srbije.

Prevoz do beograda košta do 1.500 dinara, što je manje od redovne autobuske karte koja u zavisnosti od prevoznikaod Vranja do prestonice košta 2.400 dinara.

Internet aplikacija Bla–bla funkcioniše na jugu Srbije, ali i drugim delovima države u kojima putnike prevoze neregistrovani prevoznici kao prijatelji i po nižoj ceni, što je, spekuliše se, zasmetalo saobraćajnim prevoznicima iz ovog dela Srbije.

Komentari

Neka se registruje kako taxi prevoznik i neka voze koju hoce relaciju. Hoce da rade i zaradjuje a da ne placaju porez drzavi i posle im lose ulice i sve ostalo.prvo sistem mora da se igradi. Ako hoces da radis nesto registrujes se i otvoris firmu i radis. Neko nece da ti smeta

Misko, na aplikaciji blabla se ne zaradjuje vec deli trosak, ako je put do Nisa 1800 din onda se stavlja cena 500-600 din po putniku ako vozac ima srece da nadje 3 putnika onda on sam ne placa prevoz a cesto se desi da bude po 1 ili 2 putnika

Nisi razumeo cemu sluzi ta aplikacija.
Evo primera:
Ti putujes svojim kolima do Beograda i zelis da podelis troskove sa jos nekim ko ima potrebe ici do Beograda tog dana.
Tu nema zarade,samo podelis troskove za gorivo i putarine.
To je kao da sa komsijama ides za BG na Derbi pa podelite troskove i idete jednim kolima.
Kakav porez,kakav taxi i koja bre zarada. Ne kapiras aplikaciju.

Da li znas da npr Leskovac Nis po kojoj ceni se prevozi ? Po 300din po putniku. Gorivo iskosta mene oko 900din do Nisa , tako da meni treba cak 3 putnika samo koliko da pokrijem troskove. Vecina nas ne zaradjuje ovim putem , samo osobe koje imaju hibridna ili elektricna vozila , a ona kostaju kao jedna manja kuca.

Ima druga koji tri puta nedeljno vozi vr-bg i bg-vr i dobre pare okrece.brze se stigne, udobnija i sigurnija voznja i po dogovoru voze na adresu gde idete,.Jedino sto sve rade na crno, ne ide u korst drzavi :)

Maksimalan broj putnika je 4, znaci uzece 6.000 dinara u jednom pravcu od putnika. Neka bude tako i u drugom pravcu, to je znaci 100e.

Koliko košta da se kolima ode od Vranja do Beograda i nazad (gorivo, putarine)?

Ne moze da se na taj nacin zaradi, ovom aplikacijom samo ljudi smanjuju troskove puta, a imaju obavezu inace da idu na tim relacijama.

Kakva je, bre, ovo država? Na šta ovo liči? Da je sreće, studenti i penzioneri bi se vozili besplatno!

Нису инспектори случајно зауставили дивље превознике већ то прате дуже време. Немам ништа против те врсте превоза али фирма која то организује мора бити регистрована и плаћати своје обавезе држави као и радницима. Онда сигурно цена превоза неби била толико нижа а конкурентске фирме би биле принуђене да преиспитају своје цене.

Komentari su smešni. Bla bla nije aplikacija da zaradis, nego da podeliš troškove, da jeftinije stigneš tamo gde želiš.Ja sam skoro saznala za nju. Kad god idem Bg-Vr ja je koristm. 4 *1500 je 6000 din, vožnja kolima košta mnogo više tj sam trošak, ovako se bar nešto podeli i za vlasnika auta je jeftinije, nego da sam snosi ceo trošak. E sad što to ne odgovara prevoznicima... pa neka daju veće popuste , pa će biti isplativije

Do Niš naplaćuju i po 700 din, što nije fer, jer time se ne deli prevoz nego se plaća prevoz i vozaču.
A što se ostalog tiče, ko bi još da se vozi dugim vožnjama u prljavim autobusima sa bezobraznim vozačima sa retkrim terminima za redosled vožnji.

A sta je sa kombi prevoznicima koji imaju redovne linije svaki dan. To je rad na crno. A bla bla je podela troskova za povremeni odlazak i smanjenje troska za vlasnika vozila koji potuje za bg ili ni.

Kao sto su mnogi vec napisali nije aplikacija za zaradu vec deljenje troskova, ova aplikacija se koristi i u inostranstvu, koristio sam blabla u Nemackoj i nikakav zakon ne zabranjuje, mi smo samo cipiripi sistem

Ja sam delio troskove puta kao sofer sa ljudima i svaki put kada me pozitivno ocene ljudi inspektori mi skidali nalog!Nikada nije bilo zarade vec radterecenje troskova.To je drzavi konkurencija pa skidaju naloge pod izgovorom da sofer zaraduje.Bexobrazno do bola.Sajt je pod potpunom kontrolom inspekcije.Uglavnom imaju svoje sofere koje ne diraju a sve druge skidaju naloge.

Najnovije vesti