Više od polovine organizacija, koje dobijaju sredstva iz državnog budžeta na konkursima Ministarstva turizma i omladine, nema svoj veb-sajt na kojem mladi i građani generalno mogu da se informišu od njihovom radu, saopšteno je iz Krovne organizacija mladih Srbije (KOMS) koja je istraživala konkurse pomenutog ministarstva
Na taj način, navode iz KOMS-a, projekti "ostaju nevidljivi onima kojima su prvenstveno namenjeni".
U objavi na Instagram stranici, iz KOMS-a postavljaju pitanje - kako da se mladi prijave za aktivnosti koje nisu javno iskomunicirane - imajući u vidu da gotovo trećina organizacija nema nikakvo internet prisustvo.
Osim što su nevidljive na interentu, dodatni problem predstavlja činjenica da sedam odsto organizacija nije predalo finansijske izveštaje za projekte, "a dobili su javna sredstva".
Takođe, oko 20 odsto udruženja i organizacija koji su dobili novac na ovogodišnjim konkursima imali su manji ili isti celokupan prihod za prethodnu godinu u odnosu na dodeljen novac.
Kompletnu analizu KOMS-a možete pročitati ako kliknete OVDE.
