Vranje prvi grad u Srbiji sa usvojenom brend strategijom

Na sednici Skupštine grada Vranja usvojena je Brend strategija grada Vranja za period 2018 - 2023. godine, po predlogu Gradskog veća.

Profesor dr Aleksandar Dejanović, iz Visoke škole modernog biznisa u Beogradu, rekao je da je Vranje prvi grad u Srbiji čija skupština razmatra ovaj strateški dokument.

- Dokument je rađen više od godinu dana, ima deset poglavlja, a četiri "stuba" na koje je postavljen su prirodne lepote i bogatstva, tradicija i kultura, ljudski potencijal i uslovi privređivanja.

Slogan do kojeg smo došli je "Vranje, grad koji ima dušu" - naglasio je Dejanović.

Zamenik gradonačelnika Nenad Antić zahvalio se Dejanoviću i celom timu na angažovanju, ističući "važnost daljeg delovanja, i to pre svega kroz industrijalizaciju i jačanje turističkih potencijala".

Odbornici su usvojili Predlog Odluke o usvajanju Prostornog plana grada Vranja, Predlog Odluke o oslobađanju investitora od plaćanja doprinosa za uređivanje građevinskog zemljišta, Predlog Odluke o izmeni Odluke o javnim priznanjima grada Vranja i izveštaj o radu Apoteke Vranje za prošlu godinu sa finansijskim izveštajem poslovanja.

Utvrđeni su i predlozi Rešenja o izmeni Rešenja o imenovanju Komisije za planove grada Vranja, i predsednika i članova Nadzornog odbora Regionalnog centra za talente.

Najnovije vesti