Većnici usvojili Brend strategiju Grada Vranja

Gradski većnici usvojili su u petak Nacrt Brend strategije Grada Vranja za period 2018 – 2023. godine, saopštila je na konferenciji za medije gradska većnica i portparolka veća Zorica Jović.

- Ovim dokumentom predviđen je dvocentrični koncept održivog razvoja Vranja kao turističkog i industrijskog grada.

Spajanjem starog i novog, usvojena etapa razvoja zasnovana je na korišćenju prirodnih potencijala, negovanje tradicije i kulture, jačanje uslova privređivanja kao i isticanju vrlina Vranjanaca.

Pored nove brend misije i brend vizije Grada, predviđeno je i korišćenje novog logotipa, po kojem će Vranje biti prepoznatljivo - kazala je Jovićeva.

Gradski većnici dali su saglasnost na Nacrt Odluke o završnom računu budžeta Grada za 2017. godinu, koji će biti prosleđen Skupštini na razmatranje.

O ovom pitanju javnost će biti detaljnije upoznata na konferenciji za medije u ponedeljak 4. juna.

Usvojen je i Predlog Pravilnika o uslovima i načinu korišćenja podsticajnih sredstava u poljoprivredi, kao finasijske podrške poljoprivrednim proizvođačima u unapređenju i razvoju poljoprivredne proizvodnje u 2018. godini.

- Ovim pravilnikom, uređuje se vrsta podsticaja, način korišćenja, kao i uslovi za ostvarivanje prava na podsticaje u poljoprivredi na teritoriji grada Vranja, u skladu sa Zakonom o podsticajima u poljoprivredi - rekla je Jovićeva.

Na sednici je usvojen predlog Odluke o raspodeli sredstava za sufinasiranje medijskih sadržaja namenjenih televiziji u 2018. godini.

Komisija u sastavu Vesna Bunijevac, Vladimir Veljković i Đorđe Kovačević predložila je finasiranje 6 projekata Televizija i dva projekta agencija, o čemu više možete pročitati OVDE.

Većnici su dali saglasnost Televiziji “O2” za snimanje kviza “Stolice”, koje će biti održano u subotu 2. juna od 10 časova, na prostoru pešačke zone na šetalištu u centru grada.

Najnovije vesti