BAT: Nove kategorije proizvoda ostvarile najveći rast u 2021'

British American Tobacco (BAT), multinacionalna duvanska kompanija i jedan od najvećih i najupešnijih stranih investitora u Srbiji koja posluje i u Vranju, u 2021. godini zabeležila je najveći rast prihoda, od preko 50 odsto u novim kategorijama proizvoda.

Broj korisnika njihovih proizvoda iz tog segmenta dostigao je 18,3 miliona, što je 4,8 miliona korisnika više za godinu dana.

Zahvaljujući tome BAT je okrenut ka sledećoj fazi - dodatnom ubrzanju transformacije ka Boljem sutra (A Better Tomorrow).

Kompanije je objavila globalne finansijske rezultate poslovanja za 2021. godinu.

Prema godišnjem izveštaju, ostvaren je ukupan prihod od 25,68 milijardi britanskih funti, kao i poslovna dobit od 10,23 milijarde britanskih funti.

Kako je saopšteno, kao najvažniji postulat korporativne strategije BAT je postavio ciljeve u vezi sa zaštitom životne sredine, društvenom odgovornošću i korporativnim upravljanjem (ESG), zahvaljujući kojima ostvaruje održivi rast.

Podsticanjem sve većeg broja potrošača na prelazak na proizvode smanjenog rizika, BAT smanjuje uticaj poslovanja na ljudsko zdravlje.

Istovremeno, saopštava se, kompanija je na dobrom putu da ostvari i druge ciljeve iz segmenta održivosti, uključujući i postizanje ugljenične neutralnosti na nivou BAT grupe do 2030. godine.

"Ovakvi snažni temelji omogućuju nam da se okrenemo narednoj fazi našeg putovanja – bržoj transformaciji ka boljem sutra (A Better Tomorrow).

Na dobrom smo putu da do 2025. godine ostvarimo prihod od pet milijardi britanskih funti, kao i profitabilnost u novim kategorijama.

Nastavićemo da radimo na stvaranju novih prilika koje se tiču kategorije proizvoda beyond nicotine, koristeći pritom naše znanje i sposobnosti vezane za nove kategorije“, istakao je Jack Bowles, glavni izvršni direktor.

Najnovije vesti