Nefa prikuplja podatke o kupcima koji nisu dobili nameštaj

Kol centar firme "Nefa" počeo je da prikuplja podatke o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj, javio je RTS.

U saopštenju ove ruske grupacije navodi se da će potom kupcima "biti ponuđeno rešenje".

Ruska firma "Spilit", koja je dve godine u Vranju proizvodila nameštaj, prestala je da radi pre desetak dana.

Radnici su tada rekli da su im ponuđena rešenja o otkazu.

Kompanija "Spilit" je vlasnik "Nefa nameštaja", čiji su kupci ostali ogorčeni jer im nameštaj nije dostavljen.

Veći broj oštećenih kupaca javio se Nacionalnoj organizaciji potrošača i Udruženju za zaštitu, tvrdeći da su zatvorena sva poslovna predstavništva.

Prema saopštenju, kupci su ostali obespravljeni i uskraćeni za reklamaciju i neisporučenu robu.

Kol-centar "Nefe" u ponedeljak je počeo sa radom.

Kompanije demantuje da su odnete mašine

Preko advokatske kancelarije koja ih zastupa privredno društvo "Nefa nameštaj d. o. o. Beograd" i "Spilit Vranje" demantovali su da su prilikom odlaska iz fabrike iznete mašine za proizvodnju nameštaja, tvrdeći da im je takva informacija nanela štetu i da je izazvala opštu paniku među zaposlenima, kao i među kupcima.

Najnovije vesti